piątek, 21 grudnia 2012

3.Krótki

Po jakimś czasie skończył a ja postanowiłam go wkurzyć
-co musisz do mamusi dzwonić bo nie możesz dać  sobie rady z młodszą siostrą?-spytałam
a on się wkurzył już na serion.
Podszedł do mnie i rzucił mnie na ścianę , gdy reszta to zobaczyła , próbowała jakoś uspokoić
mojego brata przygłupa.
-jeszcze jedno słowo a jedziesz do domu jasne ?-spytał wściekły
Nie no ja już nie mogę
O dzisiaj jestem miła
Obiecuję
-Tom przepraszam.-powiedziałam cicho a on popatrzył na mnie zszokowany
-co?-spytał i się zdziwił
-przepraszam!-krzyknęłam
-ale za co?-spytał z uśmiechem
Nie no on mnie wykorzystuje.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Krótki

1 komentarz:

  1. Świetny rozdział ;*
    Szkoda, że taki krótki :( Pisz dłuższe ;p
    Zapraszam o mnie :
    http://nathan-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń