poniedziałek, 24 września 2012

1.Ta , charakterek też ma fajny

Zestaw Olivi
 -Olivia na dół!-krzyknął mój brat z dołu , zbiegłam na dół ubrana w zwykłe domowe ciuchy , które ubieram gdy chodzę po domu.
Schodziłam na dół po woli.
Gdy weszłam po chwili do kuchni.
Zobaczyłam , bez większego zachwytu całe The Wanted
Boże no?
-hej!-powiedział chłopak z grzywką
Nawet , nawet.
-hej .-odparłam i przytuliłam się do brata , który o mało co nie dostał zawału.
-kopną cie kto?-sykną zły
-chyba cie , popaprańcu.-powiedziałam i się od niego odkleiłam.
A oni oczywiście zrobili zszokowane miny.
Podeszłam do lodówki , wyciągnęłam z niej piwo i poszłam na kanapę.
Spojrzeli zdziwieni na mnie.
-chłopaki poznajcie Olivie moją młodszą pieprzniętą siostrę , której nienawidzę.-powiedziała Tom do The Wanted.
-ja ciebie też .-powiedziałam i po chwili wzięłam łyk zimnego piwa.
Pokój Olivi
Oczywiście mój brat nie mógł tego przegapić aby mnie upokorzyć.
Podleciał do mnie i zabrał mi je.
-oddaj dziwkarzu !-krzyknęłam na niego , a  wszystkie twarzyczki w moją stronę
-coś ty powiedziała?-spytał odstawiając moje piwo na blat
-cytuję ,, Oddaj dziwkarzu''.-powiedziałam , co mojego brata wyprowadziło z równowagi
-nie waż się tak mówić , zrozumiano?-spytał wkurzony , a ja na to
-Spieprzaj  idioto!-krzyknęłam i wzięłam z blatu piwo i pobiegłam na górę do mojego pokoju
Czasami sama się  sobie dziwię że potrafię ranić tych , których kocham.
Weszłam do mojego pokoju i walnęłam się na łóżko .
Po 1 godzinie leżenia i piciu tego piwa ,  dostałam esa od Stefani.
                               ,,Co tam ?'' esemes od Stefani

                   ,, Zajebiście''-odpisałam

           ,,  Kłótnia z Tomem? '' -spytała

                      No-odpisałam

              To co może impreza -napisała

               Okey , kiedy i o której? - spytałam


           Dzisiaj o 19.00 u Davida. -odpisała

                     Okey-odpisałam i położyłam telefon na szawce

Postanowiłam zacząć przygotowania , wstałam z łóżka i zeszłam na dół.
Schodziłam już szybciej.
Kiedy byłam na dole usłyszałam rozmowę Toma z kimś.
  Fajna ta twoja siostra
Ta , charakterek też ma fajny
No nie żartuj właśnie zobaczyliśmy jaki ma charakter
, taki jak jej brat
Ta , bo wam uwierzę 

W tedy postanowiłam wejść.
Zobaczyłam niemiłe spojrzenie Toma.
Postanowiłam go przeprosić

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Rozdział 1 jest
Nudny
Dedyk dla :
I love nutella ♥   - witam na blogu i dzięki że skomentowałaś


                                                                         Dla I love nutella ♥
Nathan

2 komentarze:

  1. Ojojojjjj jakie slownictwo " dziwkarzu " :D
    A rozdzial super
    I dziekuje za dedykacje :*
    Nie waż sie tak muwic !!! No no no :)
    Czekam na rozdialik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie nudy, człowieku.?!Ten rozdział jest zajebisty.<3
    Zapraszam do mnie:
    http://nazawszestoryoftw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń